Humanitar fənlər kafedrası
Humanitar fənlər kafedrası 1994-cü ildə əsas tədris-elmi struktur bölmələrindən biri kimi təsis olunmuş, tədris, metodiki və elmi-tədqiqat işlərinin aparılmasını və tələbələr arasında tərbiyəvi məsələləri həyata keçirir. Burada müəllimlərlə yanaşı tələbələrin də elmi-tədqiqat işləri aparmasına şərait yaradılır. Tədris prosesini kafedranın yüksək ixtisaslı və peşəkar müəllimləri təmin edir.
2016/2017-ci tədris ilindən kafedraya, eyni zamanda, 050101 – Azərbaycan dili və ədəbiyyatı müəllimliyi ixtisası, 2018/2019-cu tədris ilindən isə 050116 – Tarix müəllimliyi ixtisası da təhkim edilmişdir. Hazırda fəaliyyətini ixtisas kafedrası kimi davam etdirir. Humanitar fənlər kafedrasının əməkdaşları həm universitetin, həm də şəhərin ictimai-siyasi həyatında fəal iştirak edirlər.
Kafedra müasir yüksək ixtisaslı mütəxəssis hazırlığını təmin etmək üçün bakalavr üzrə 68, magistratura üzrə 18 fənnin tədrisini təşkil edir.
Humanitar fənlər kafedrasının məqsədi əmək bazarının tələblərini, demoqrafik vəziyyəti və universitetin inkişaf potensialını nəzərə almaqla kafedranın ixtisasları üzrə təhsilalanlar kontingentini formalaşdırmaq və tədris prosesinin yeni strukturunun və innovativ təhsil texnologiyalarının tətbiq edilməsi vasitəsilə ölkə və regional səviyyəsində tanınan, ən çox iş və kariyera imkanları yaradan və yüksək təhsil standartına sahib olan kafedra olmaqdır.
Humanitar fənlər kafedrası ali təhsilin bakalavriat və magistratura səviyyələrində ixtisaslar üzrə tədris planlarının humanitar fənlər bölümünə daxil olan fənlərinin tədrisini təşkil etməklə yanaşı Azərbaycan dili və ədəbiyyat müəllimliyi və Tarix müəllimliyi ixtisasları üzrə aparıcı ixtisas kafedrasıdır.
Azərbaycan dili və ədəbiyyatı müəllimliyi ixtisasında təhsil alan tələbələr Azərbaycan dilinin və ədəbiyyatın dərin biliklərinə yiyələnir, həm də nitq bacarığını formalaşdırırlar. Azərbaycan dili və ədəbiyyatı müəllimliyi ixtisası üzrə tədris olunan Azərbaycan ədəbiyyatı tarixi, Azərbaycan ədəbiyyatı nəzəriyyəsi, Şifahi xalq ədəbiyyatı, Azərbaycan dili və ədəbiyyatın tədrisi metodikası kimi fənlər tələbələrin müəllim kimi fəaliyyət göstərməsinə böyük köməklik göstərməklə yanaşı, onların aldıqları təhsilin sonrakı fəaliyyətlərində də tətbiq edə bilmələrinə möhkəm zəmin yaradır. Bütövlükdə təhsil proqramını mənimsəyən məzunlar ixtisas biliklərindən əlavə, həm də digər bir sıra ümummədəni və peşə kompetensiyalarına (səriştələrə) yiyələnirlər.
Bu ixtisas üzrə bakalavr dərəcəsini almaqla orta ümumtəhsil məktəblərində, müxtəlif tədris mərkəzlərində və hazırlıq kurslarında, liseylərdə, orta ixtisas təhsili müəssisələrində (kolleclər), magistr dərəcəsini almaqla isə həm də, universitetlərdə Azərbaycan dili və ədəbiyyatı müəllimi kimi işləmək imkanı qazanılır. Bu ixtisasa yiyələnənlər eyni zamanda jurnalistika fəaliyyəti ilə məşğul ola , habelə KİV sahəsində öz bacarıqlarını nümayiş etdirə bilirlər.
Tarix müəllimliyi ixtisasında təhsil almağın üstün cəhəti isə odur ki, tələbələr vətən və ümumdünya tarixinin dərin biliklərinə yiyələnirlər. Eyni zamanda dünyada və cəmiyyətdə baş verən tarixi prosesləri səbəb-nəticə əlaqələri zəminində təhlil etmək, qiymətləndirmək bacarıqlarını və vərdişlərini qazanmış olurlar. Tarix müəllimliyi ixtisası üzrə təhsil proqramını mənimsəyən məzunlar da ixtisas bilklərindən əlavə, həm də bir sıra ümummədəni və peşə kompetensiyalarına (səriştələrə) yiyələnirlər.
Bu ixtisas üzrə bakalavr dərəcəsini almaqla orta ümumtəhsil məktəblərində, müxtəlif tədris mərkəzlərində və hazırlıq kurslarında, liseylərdə, orta ixtisas təhsili müəssisələrində (kolleclər), magistr dərəcəsini almaqla isə həm də universitetlərdə tarix müəllimi kimi işləmək imkanı qazanılır.
dosent flora.namazova@mdu.edu.az namazova.flora@mail.ru |
dosent namaz.manafov@mdu.edu.az manafov49@mail.ru |
dosent nizami.zeynalov@mdu.edu.az nizami.zeynalov.77@mail.ru |
filologiya üzrə fəlsəfə doktoru, baş müəllim rahila.mammadova@mdu.edu.az rahile.mamedova.1959@mail.ru |
filologiya üzrə fəlsəfə doktoru, baş müəllim gunel.yunusova@mdu.edu.az yunusova_edu@mail.ru |
filologiya üzrə fəlsəfə doktoru, müəllim maarifa.manafova@mdu.edu.az manafov49@mail.ru |
tarix üzrə fəlsəfə doktoru, müəllim anar.ismayilov@mdu.edu.az aismayilov@mail.ru |
əməkdar müəllim konul.aydin@mdu.edu.az konul-aydin@mail.ru |
baş müəllim ilham.mammadov@mdu.edu.az humanitarelmler@mail.ru |
baş müəllim matanat.yusifova@mdu.edu.az yusifovametanet350@gmail.com |
baş müəllim gulxar.yusubova@mdu.edu.az g.yusibova73@mail.ru |
baş müəllim uzeyir.zeynalov@mdu.edu.az zeynalov-73@mail.ru |
müəllim parvin.huseynova@mdu.edu.az huseynova_parvin@mail.ru |
müəllim sevil.isayeva@mdu.edu.a sevil-hesenova57@mail.ru |
müəllim saadat.aghakishiyeva@mdu.edu.az agakishiyeva.s@gmail.com |
müəllim faxriyya.isayeva@mdu.edu.az fexriyyeisayeva_2020@mail.ru |
müəllim sabina.novruzova@mdu.edu.az sabina.novruzova83@gmail.com |
müəllim gulnar.valiyeva@mdu.edu.az abbasovagulnar1986@gmail.com |
müəllim ayna.babazada@mdu.edu.az babazade-ayna@mail.ru |
müəllim svetlana.nasibli@mdu.edu.az nesibli.lana@mail.ru |
müəllim tahira.quliyeva@mdu.edu.az quliyevatahire1957@gmail.com |
müəllim vusala.movlayeva@mdu.edu.az vusala.movlayeva@mail.ru |
müəllim aygun.qadirova@mdu.edu.az qedirova-83@mail.ru |
müəllim gular.ajdarzada@mdu.edu.az yusifinci89@gmail.com |
müəllim shalala.quliyeva.mu211@mdu.edu.az quliyeva.sheli@gmail.com |
müəllim leyla.babayeva@mdu.edu.az leylababa7781@gmail.com |
müəllim zamina.gulustani@mdu.edu.az gulustani64@mail.rus |
Şəfa Quliyeva müəllim shafa.quliyeva@mdu.edu.az shafaguliyeva1@gmail.com |
müəllim mirza.cavadov@mdu.edu.az mirza.cavadov@mail.ru |
müəllim chinara.yolchubayli@mdu.edu.az schinare@mail.ru |
müəllim sanan.mehdi@mdu.edu.az senanmehdi@gmail.com |
laborant-müəllim nigar.maharramova@mdu.edu.az mhrrmova86@mail.ru |
operator-kargüzar qariba.mustafayeva@mdu.edu.az mustafayevaqariba@gmail.com |
Ali təhsil pilləsinin bakalavriat səviyyəsi üzrə tədris olunan fənlər:
Ümumi fənlər
- Azərbaycan tarixi
- Multikulturalizmə giriş
- Politologiya
- Sosiologiya
- Azərbaycan Respublikasının Konstitusiyası və hüququn əsasları
- Siyasi elmin əsasları
- Turizm hüququ
- Azərbaycan dilində işgüzar və akademik kommunikasiya
050116 – “Tarix müəllimliyi” ixtisası üzrə tədris olunan fənlər:
- Qədim dünya tarixi
- Orta əsrlər tarixi
- Türk xalqları və dövlətlərinin tarixi
- Arxeologiya və etnoqrafiyanın əsasları
- Osmanlı tarixi
- Şərq xalqları tarixi
- Müstəmləkəçilik və qloballaşma
- Azərbaycan tarixi – 1
- Azərbaycan tarixi – 2
- Azərbaycan tarixi – 3
- Tarixə köməkçi fənlər
- XIX-XX əsr Azərbaycan tarixinin aktual problemləri
- Yeni dövr tarixi
- Müasir dünya tarixi
- Dünya siyasi tarixi
- Müasir tarix-2
- Muzeyşünaslıq
- Qafqaz xalqları tarixi
- Azərbaycan tarixinin mənbəşünaslığı və tarixşünaslığı
- Azərbaycan müasir dövlətçilik tarixi
- Tarixin tədrisi metodikası
- Tarixin tədrisi metodikası-2
- Dinlər tarixi
- Türkiyə Cümhuriyyəti tarixi
- Asiya və Afrika ölkələri tarixi
- Azərbaycanın diplomatiya tarixi və müasir beynəlxalq münasibətlər
- Azərbaycanın beynəlxalq əlaqələri
050101 – “Azərbaycan dili və ədəbiyyatı müəllimliyi” ixtisası üzrə tədris olunan fənlər:
|
050107 – “İbtidai sinif müəllimliyi” ixtisası üzrə tədris olunan fənlər:
- İbtidai siniflərdə Azərbaycan dili və onun tədrisi metodikası-1
- İbtidai siniflərdə Azərbaycan dili və onun tədrisi metodikası-2
- İbtidai siniflərdə Azərbaycan dili və onun tədrisi metodikası-3
- Orfoqrafiya və orfoepiya təliminin əsasları
- Nitq inkişafı üzrə işin metodikası
- Linqvistik təhlil
- Oxu təliminin metodikası
- Uşaq ədəbiyyatı
- Ana dilinin tədrisi metodikası – 2
050112 – “Məktəbəqədər təhsil” ixtisası üzrə tədris olunan fənlər:
- Azərbaycan dili
- Uşaq ədəbiyyatı
- Nitq inkişafı metodikası
050121 –“ Xarici dil müəllimliyi” ixtisası üzrə tədris olunan fənlər:
- Azərbaycan ədəbiyyatı
- Müasir Azərbaycan dili
Ali təhsil pilləsinin magistratura səviyyəsi üzrə tədris olunan fənlər:
060111 –“ Tarix müəllimliyi” ixtisası üzrə tədris olunan fənlər:
- Tarix fənninin tədrisi metodikası elminin tarixi və metodologiyası
- Təhsil müəssisələrində tarix təlimi prosesi
- Tarix dərslərində şagirdlərin təfəkkürünün inkişaf etdirilməsi yolları
- Tarix dərslərində şagirdlərdə elmi dünyagörüşünün formalaşdırılması
- Sosial-iqtisadi materialların tədrisi üsulları
- Tarix üzrə dərsdənkənar iş
- Tarix təlimində şagirdlərin müstəqil işlərinin təşkili
060101 – “Azərbaycan dili və ədəbiyyatı müəllimliyi” ixtisası üzrə tədris olunan fənlər:
- Ədəbiyyatın tədrisi metodikasının tarixi və metodologiyası
- Müasir Azərbaycan dilinin aktual problemləri
- Ədəbi əsərlərin təhlili
- Orfoepiya və orfoqrafiya təliminin elmi əsasları
- Azərbaycan dilinin tədrisi metodikasının müasir problemləri
- Azərbaycan dilinin tədrisi metodikasının tarixi və metodologiyası
- Azərbaycan ədəbiyyatının tədrisi tarixi
- Azərbaycan dilinin tədrisi tarixi
- Fənlərarası əlaqənin problemləri
- Ədəbiyyatın tədrisinin müasir problemləri
- Azərbaycan ədəbiyyatının tədrisi metodikasının nəzəri problemləri
- Azərbaycan dilinin tədrisi metodikasının nəzəri problemləri
- Azərbaycan ədəbiyyatı tarixi
- Linqvistik təhlilin elmi metodik əsasları
060115 – “İbtidai sinif müəllimliyi” ixtisası üzrə tədris olunan fənlər:
- Linqvistik təhlilin elmi metodik əsasları
- Orfoqrafiya və orfoepiya təliminin metodik əsasları
- Ana dilinin tədrisi metodikasının aktual problemləri
- İbtidai sinif şagirdlərinin nitqinin inkişaf etdirilməsi yolları
İxtisasların Humanitar fənlər bölümü üzrə tədris olunan fənn:
- Azərbaycan multikulturalizmi
- 15 İYUN – MİLLİ QURTULUŞ GÜNÜNƏ HƏSR OLUNMUŞ
“AZƏRBAYCAN XALQININ ŞƏRƏF TARİXİ: 15 İYUN – MİLLİ QURTULUŞ GÜNÜ” mövzusunda virtual elmi konfrans,12 iyun 2020-ci il
MƏRUZƏLƏR:
- Ümummilli lider Heydər Əliyev siyasi hakimiyyətə qayıdışı ilə Azərbaycan tarixində Milli Qurtuluşun bünövrəsini qoydu
İlham Məmmədov, MDU-nun Humanitar fənlər kafedrasının baş müəllimi
- Qurtuluş mübarizəsinin qalibi Heydər Əliyev: dahi siyasətçi və müasir Azərbaycanın qurucusu
Şəlalə Quliyeva, MDU-nun Humanitar fənlər kafedrasının müəllimi
- “26 IYUN – SILAHLI QÜVVƏLƏR GÜNÜNƏ HƏSR OLUNMUŞ “QÜDRƏTLI AZƏRBAYCAN ORDUSU MILLI MÜSTƏQILLIYIMIZIN VƏ SUVERENLIYIMIZIN QARANTIDIR” mövzusunda virtual elmi konfrans, 26 iyun 2020-ci il
MƏRUZƏLƏR:
- Azərbaycan xalqının şanlı hərb tarixinə ümumi baxış
İlham Məmmədov, MDU-nun Humanitar fənlər kafedrasının baş müəllimi
Müstəqil Azərbaycanda ordu quruculuğu: monolit təməl, davamlı inkişaf
Mirzə Cavadov, MDU-nun Humanitar fənlər kafedrasının müəllimi
- “14 IYUL 1969-CU IL: TƏRƏQQI YOLUNUN ASTANASI, MÜSTƏQIL VƏ QÜDRƏTLI AZƏRBAYCAN DÖVLƏTININ BÜNÖVRƏSININ QOYULDUĞU GÜN” mövzusunda virtual elmi konfrans, 14 iyul 2020-ci il
MƏRUZƏLƏR:
- Heydər Əliyev: Azərbaycan xalqının tarixi ideallarını gerçəkləşdirmiş milli-siyasi lider.
dos. Esmira Cəfərova, MDU-nun Humanitar fənlər kafedrasının müdiri
- Heydər Əliyev və Mingəçevir.
Vüsalə Mövlayeva, MDU-nun Humanitar fənlər kafedrasının müəllimi
4.“HEYDƏR ƏLİYEV MÜASIR AZƏRBAYCAN DÖVLƏTİNİN BANİSI, MÜSTƏQİLLİYİMİZİN RƏMZİDIR” mövzusunda virtual elmi konfrans, 12 dekabr 2020-ci il
MƏRUZƏLƏR:
1.Azərbaycan xalqının qəlbində əbədi yaşayan Ümummilli lider : siyasi portret.
dos.Esmira Cəfərova, MDU-nun Humanitar fənlər kafedrasının müdiri
- 44 günlük Vətən Müharibəsində qazandığımız Böyük Qələbə Heydər Əliyev dühasının təntənəsidir.
İlham Məmmədov, MDU-nun Humanitar fənlər kafedrasının baş müəllimi
3.Ulu Öndərin zəngin irsi Azərbaycanın davamlı inkişafının əsası kimi.
fil.f.d.Günel Yunusova, MDU-nun Humanitar fənlər kafedrasının baş müəllimi
- “XX ƏSRİN FACİƏSİ: XOCALI SOYQIRIMI” mövzusunda virtual konfrans, 2021-ci ilin 24 fevral
MƏRUZƏLƏR:
1.Xocalı faciəsi şahidlərin gözü ilə.
Tahirə Quliyeva, MDU-nun Humanitar fənlər kafedrasının müəllimi
- Xocalı: ədalət zəfər çaldı.
İlham Məmmədov, MDU-nun Humanitar fənlər kafedrasının baş müəllimi
- Dünya Xocalı soyqırımına biganə deyil.
Gülər Əjdərzadə, MDU-nun Humanitar fənlər kafedrasının müəllimi
- “XOCALI SOYQIRIMI XALQIMIZIN SAĞALMAYAN YARASIDIR” mövzusunda virtual tədbir, 25 fevral 2021-ci il
MƏRUZƏLƏR:
- Zəfərimiz dünyaya Xocalı soyqırımını tanımaq mesajıdır
Quliyeva Şəlalə, MDU-nun Humanitar fənlər kafedrasının müəllimi
- “XX ƏSRİN ƏN QƏDDAR CİNAYƏTİ-XOCALI QƏTLİYAMI:TARİXİ-PSİXOLOJİ TƏHLİL” mövzusunda mühazirə, 26 fevral 2021-ci il
Məruzəçi:
İlham Məmmədov, MDU-nun Humanitar fənlər kafedrasının baş müəllimi
- “NİZAMİ GƏNCƏVİ AZƏRBAYCANIN DÜNYA ƏDƏBİYYATI XƏZİNƏSİNƏ TÖHFƏSİDİR” mövzusunda virtual elmi konfrans, 03 mart 2021-ci il
MƏRUZƏLƏR:
4.Nizami Gəncəvi irsinin öyrənilməsi və təbliğində ümummilli lider Heydər Əliyevin rolu
Esmira Cəfərova, MDU-nun Humanitar fənlər kafedrasının müdiri, dosent
- Nizami Gəncəvi yaradıcılığında folklor-mifoloji ənənələr
Səadət Ağakişiyeva, MDU-nun Humanitar fənlər kafedrasının müəllimi
- Nizami Gəncəvinin məhəbbət fəlsəfəsi
Ayna Babazadə, MDU-nun Humanitar fənlər kafedrasının müəllimi
- “YURDUMUZA BAHAR GƏLİR” mövzusunda virtual bayram tədbir, 16 mart 2021-ci il.
MƏRUZƏLƏR:
- Azərbaycan ədəbiyyatında Novruzun əksi.
Günel Yunusova, MDU-nun Humanitar fənlər kafedrasının baş müəllimi, filologiya üzrə fəlsəfə doktoru
- Novruz çərşənbələri.
Səadət Ağakişiyeva, MDU-nun Humanitar fənlər kafedrasının müəllimi
- Novruz adət-ənənələri.
Səbinə Novruzova, MDU-nun Humanitar fənlər kafedrasının müəllimi
- “31 MART INSANLIĞA QARŞI SOYQIRIM CINAYƏTIDIR” mövzusunda virtual konfrans, 31 mart 2021-ci il
MƏRUZƏLƏR:
1.1918-ci il 31 mart soyqırımını doğuran tarixi şərait
İlham Məmmədov, MDU-nun Humanitar fənlər kafedrasının baş müəllimi
- 1918-ci il 31 mart faciəsində etnik və siyasi amillər
Mətanət Yusifova, MDU-nun Humanitar fənlər kafedrasının baş müəllimi
- 1918-ci il 31 mart faciəsi və Azərbaycan milli ideyasının intibahı.
Mirzə Cavadov, MDU-nun Humanitar fənlər kafedrasının müəllimi
4.1918-ci il Mart soyqırımının siyasi hədəfləri
Aygün Qədirova, MDU-nun Humanitar fənlər kafedrasının müəllimi
5.1918-ci il 31 mart faciəsi və çağdaş Azərbaycan istiqlalı
Gülər Əjdərzadə, MDU-nun Humanitar fənlər kafedrasının müəllimi
- XX əsrin sonlarında Ermənistanın Azərbaycana qarşı ərazi iddiaları və hərbi təcavüzü
Tahirə Quliyeva, MDU-nun Humanitar fənlər kafedrasının müəllimi
- 31 Mart soyqırımı həqiqətlərinin bədii əsərlərdə əksi
Pərvin Hüseynova, MDU-nun Humanitar fənlər kafedrasının müəllimi
- 31 mart soyqırımı hadisələrinin gənc nəslə çatdırılması ilə əlaqədar qarşıda duran vəzifələr
Vüsalə Mövlayeva, MDU-nun Humanitar fənlər kafedrasının müəllimi
Kafedranın müəllimi Səadət Ağakişiyeva Heydər Əliyev Fondunun “Regional İnkişaf” İctimai Birliyinin 2019-cu il üzrə ” Sosial layihələr” müsabiqəsənə “Nağıllar hamı üçün” layihəsini təqdim etmişdir.
Kafedra əməkdaşları tərəfindən 2018-2020-ci illərdə aşağıdakı kitabların nəşrinə nail olunmuşdur:
- İ.İsmayılov. Xalqın əbədi yaşar lideri. Bakı, “Yazıçı” nəşriyyatı, 320 səh.
- A.Hacıyev, E.Cəfərova, İ.Məmmədov. Multikulturalizmə giriş (dərs vəsaiti), Bakı,“Mütərcim” Nəşriyyat-Poliqrafiya mərkəzi,372 səh.
3.N.Manafov. Azərbaycan dilinin Qarabağ şivələrinin lüğət tərkibi (dərs vəsaiti). Mingəçevir,“Səda” nəşriyyatı, 202 səh.
- R.Məmmədova. Azərbaycan dilində nitqin formaları (dərs vəsaiti). Bakı, “Elm və təhsil” nəşriyyatı, 140 səh
Humanitar fənlər kafedrası
Humanitar fənlər kafedrası 1994-cü ildə əsas tədris-elmi struktur bölmələrindən biri kimi təsis olunmuş, tədris, metodiki və elmi-tədqiqat işlərinin aparılmasını və tələbələr arasında tərbiyəvi məsələləri həyata keçirir. Burada müəllimlərlə yanaşı tələbələrin də elmi-tədqiqat işləri aparmasına şərait yaradılır. Tədris prosesini kafedranın yüksək ixtisaslı və peşəkar müəllimləri təmin edir.
2016/2017-ci tədris ilindən kafedraya 050101 – Azərbaycan dili və ədəbiyyatı müəllimliyi ixtisası, 2018/2019-cu tədris ilindən 050116 – Tarix müəllimliyi ixtisası, 2024/2025-ci tədris ilindən isə Tarix və Filologiya (Azərbaycan dili və ədəbiyyatı) ixtisasları təhkim edilmişdir. Hazırda fəaliyyətini ixtisas kafedrası kimi davam etdirir. Əsası qoyulduğu gündən dövrün tələblərinə cavab verən peşə vərdişlərinə və intellektual potensiala malik gənc nəslin formalaşmasına səy göstərən Humanitar fənlər kafedrasının əməkdaşları həm universitetin, həm də şəhərin ictimai-siyasi həyatında fəal iştirak edirlər.
Kafedra müasir yüksək ixtisaslı mütəxəssis hazırlığını təmin etmək üçün bakalavr üzrə 101, magistratura üzrə 31 fənnin tədrisini təşkil edir.
MİSSİYAMIZ – yeni təhsil texnologiyalarının tətbiq edilməsi yolu ilə elmi araşdırmaların və təhsil prosesinin inteqrasiyasının gücləndirilməsi, həmçinin mütəxəssislərin bütün əmək fəaliyyəti boyu davamlı və çoxmərhələli inkişaf sistemi hesabına yüksək ixtisaslı və rəqabətə davamlı pedaqoji kadrların hazırlanması, tələbələrə ən yaxşı təhsil və ən müasir biliklər verərək məzunların həm ölkə daxilində, həm də beynəlxalq səviyyədə karyera imkanlarından faydalanmaları üçün lazımi qabiliyyətlər əldə etmələrini təmin edən güclü təhsil bazası yaratmaq, multikultural və milli dəyərlərə bağlı, gələcək karyeralarında uğurlar qazanan, yaradıcı və tənqidi təfəkkürə sahib, təşəbbüskar, özünə, ailəsinə, qurumuna, ölkəsinə və bütün bəşəriyyətə töhfə verən, hər zaman mükəmməlliyə can atan peşəkar mütəxəssislər və liderlik keyfiyyətlərinə malik kadrlar hazırlamaqdır.
MƏQSƏDİMİZ – əmək bazarının tələblərini, demoqrafik vəziyyəti və universitetin inkişaf potensialını nəzərə almaqla kafedranın ixtisasları üzrə təhsilalanlar kontingentini formalaşdırmaq və tədris prosesinin yeni strukturunun və innovativ təhsil texnologiyalarının tətbiq edilməsi vasitəsi ilə ölkə və regional səviyyədə tanınan, ən çox iş və karyera imkanları yaradan və yüksək təhsil standartına sahib olan kafedra olmaqdır.
Müasir dövrdə insanın özünü dərk etməsi, özünü təqdim edə bilməsi çox vacibdir ki, bütün bunlar da Humanitar fənlər kafedrasının əsas strateji hədəflərini şərtləndirir.
Hazırda kafedra 1 (bir) nəfər f.e.d., dosent, 8 (səkkiz) nəfər fil.ü.f.d., dosent, 8 (səkkiz) nəfər fil.ü.f.d., baş müəllim, 2 (iki) nəfər fil.ü.f.d., müəllim, 3 (üç) nəfər baş müəllim, 23 (iyirmi üç) nəfər müəllim, 2 (iki) nəfər assistent-müəllim, 1 (bir) nəfər operator-kargüzar-müəllim və 1 (bir) nəfər operator-kargüzar çalışır.
Humanitar fənlər kafedrası ali təhsilin bakalavriat və magistratura səviyyələrində ixtisaslar üzrə tədris planlarının humanitar fənlər bölümünə daxil olan fənlərinin tədrisini təşkil etməklə yanaşı Azərbaycan dili və ədəbiyyat müəllimliyi, Filologiya (Azərbaycan dili və ədəbiyyat, Tarix və Tarix müəllimliyi ixtisasları üzrə aparıcı ixtisas kafedrasıdır.
050101 – Azərbaycan dili və ədəbiyyatı müəllimliyi – ixtisasının mahiyyəti Azərbaycan dilinin tarixinin əsas mərhələlərini, xronologiyasını bilən, dövlət dilində sərbəst danışan, düzgün yazı vərdişlərinə yiyələnən, ədəbi dilin gözəlliyi və zənginliyini, eyni zamanda Azərbaycan mədəniyyətini dil vasitəsi ilə qoruyub saxlayan kadr potensialının yaradılması, güclü tədris intizamının formalaşdırılmasından ibarətdir. Azərbaycan dili və ədəbiyyatı müəllimliyi ixtisasında təhsil almağın üstün cəhəti ondan ibarətdir ki, bu ixtisasa yiyələnməklə həm Azərbaycan dilinin və ədəbiyyatın dərin biliklərinə yiyələnir, həm də nitq bacarığını formalaşdırmış olursan. Azərbaycan dili və ədəbiyyatı müəllimliyi ixtisası üzrə tədris olunan Azərbaycan ədəbiyyatı tarixi, Azərbaycan ədəbiyyatı nəzəriyyəsi, Şifahi xalq ədəbiyyatı, Azərbaycan dili və ədəbiyyatın tədrisi metodikası kimi fənlər tələbələrin müəllim kimi fəaliyyət göstərməsinə böyük köməklik göstərməklə yanaşı, onların aldıqları təhsilin sonrakı fəaliyyətlərində də tətbiq edə bilmələrinə möhkəm zəmin yaradır. Bu ixtisasa yiyələnmək məzunlara Azərbaycan ədəbiyyatını və mədəniyyətini ümumbəşəri kontekstdə tədqiq edə bilmək imkanı verir. O cümlədən, klassik ədəbiyyat nümayəndələrinin əsərləri ilə yanaşı müasir ədəbiyyat nümunələri ilə, yazıçıların bioqrafiyası, onların üslub xüsusiyyətləri ilə tanış ola bilirlər. Bütövlükdə, təhsil proqramını mənimsəyən məzunlar ixtisas biliklərindən əlavə, həm də aşağıdakı bir sıra ümummədəni və peşə kompetensiyalarına (səriştələr) yiyələnirlər:
– Kollektivdə öz həmkarları ilə birlikdə işləməyi, optimal qərarlar qəbul etməyi bacarmaq, idarəetmə metodlarına yiyələnmək;
– Yeni ideyalar irəli sürmək və əsaslandırmaq;
– Mədəniyyətlərarası dialoqa hazır olmaq;
– Problemli şəraitdə təşəbbüskarlıq göstərmək;
– Tənqid və özünütənqidə dözümlülük göstərmək;
– Peşə fəaliyyəti sahəsinə aid olan fənlərin əsas problemlərini bilmək və konkret şəraitdə tətbiq etməyi bacarmaq;
– Şagirdlərin müəyyən qruplarına rəhbərlik etməyi bacarmaq.
– Pedaqoji situasiyaları və prosesləri dərk etmək və obyektiv qiymətləndirmək.
– Dilçilik, ədəbiyyat, tarix və mədəniyyət amilləri, prosesləri və hadisələri arasındakı əlaqəni müəyyənləşdirmək.
Bu ixtisas üzrə bakalavr dərəcəsini almaqla orta ümumtəhsil məktəblərində, müxtəlif tədris mərkəzlərində və hazırlıq kurslarında, liseylərdə, orta ixtisas təhsili müəssisələrində (kolleclər), magistr dərəcəsini almaqla isə həm də, universitetlərdə Azərbaycan dili və ədəbiyyatı müəllimi kimi işləmək imkanı qazanılır. Bu ixtisasa yiyələnənlər eyni zamanda jurnalistika fəaliyyəti ilə məşğul ola, radio və televiziya, nəşriyyat sahəsində, habelə KİV sahəsində öz bacarıqlarını nümayiş etdirə bilirlər.
İxtisas üzrə təhsil proqramının normativ mənimsəmə müddəti 4 ildir.
050201 – Filologiya (Azərbaycan dili və ədəbiyyat) – ixtisasının məzmununu Azərbaycan dilinin tarixinin əsas mərhələlərini, xronologiyasını bilən, dövlət dilində sərbəst danışan, düzgün yazı vərdişlərinə yiyələnən, öz peşə fəaliyyətini təşkil edən, ixtisas səviyyəsini daim artıran, işin nəticəsinə görə məsuliyyəti öz üzərinə götürməyi bacaran, peşə vəzifəsini əxlaqi normalara və xidməti etikaya uyğun yerinə yetirən kadr potensialının yaradılması təşkil edir. Filoloq Azərbaycan dilinin tarixini, ədəbi dilin gözəlliyi və zənginliyini, Azərbaycan mədəniyyətini dil vasitəsilə qoruyub saxlayan mütəxəssisdir.
“Filologiya” ixtisasında Azərbaycan dili və ədəbiyyatının öyrənilməsi ümumtürk mədəniyyəti və dünya ədəbiyyatı kontekstində təqdim olunur. Bu, məzunlara gələcəkdə Azərbaycan ədəbiyyatını və mədəniyyətini ümumbəşəri kontekstdə tədqiq edə bilmək imkanı verir. Bununla yanaşı, Filoloq müvafiq ixtisas üzrə tədqiqatçı kimi işləməklə yanaşı gələcəkdə Türkoloq və Azərbaycanşünas kimi də fəaliyyət göstərə bilər.
“Filologiya” ixtisası üzrə təhsil alan tələbələr məzun olarkən aşağıdakı peşə kompetensiyalarına, bilik və bacarıqlara yiyələnir:
– Filologiya (Azərbaycan dili və ədəbiyyatı) sahəsində təməl araşdırma vərdişlərinə sahib olur;
– Dilin özəlliyi, mahiyyəti və vəzifələri barədə geniş biliyə malik olur;
– Dilin və yazının mənşəyi; dilin inkişaf mərhələləri; dil əlaqələri; dillərin təsnifat prinsipləri; dilin sistemi və strukturu; dil səviyyələri; dilin funksiyaları; dil və nitq, dil və cəmiyyət, dil və mədəniyyət arasında qarşılıqlı əlaqə haqqında ətraflı biliyə yiyələnir və bu sahələrdə mövcud nəzəri bilikləri mənimsəyir;
– Dilşünaslıq sahələrində tətbiq edilən ümumi metod və üsulları mənimsəyir və kiçik həcmli tədqiqatlarda tətbiq edə bilir;
– Dilçilik elminin tarixi, keçdiyi inkişaf yolu, hazırkı vəziyyəti və gələcək perspektivləri haqqında biliyə sahib olur;
– Dilçiliyin tədqiqat obyektləri ilə bağlı geniş bilik əldə edir;
– Dilin hazırkı inkişaf mərhələsində dilçilik elminin təməl nəzəri konseptual məsələləri tətbiq edə bilir;
– Dilçilik elminin nəzəri nəticələrini təcrübədə tətbiq etmək bacarığı qazanır;
– Ədəbi nümunələrin və folklor nümunələrinin təhlil edilməsi bacarığına yiyələnir;
– Ədəbiyyatşünaslıq və folklorşünaslıq sahəsində yazılmış elmi-nəzəri ədəbiyyatla ətraflı şəkildə tanış olur;
– İxtisasla bağlı anlayış və terminlərin mənasını bilir; arqument qurur və arqumenti əsaslandıra, məlumatı analiz və sintez edə bilir;
– Tənqidi təhlil, eləcə də empirik və analitik tədqiqat vərdişlərini inkişaf etdirir;
Proqramı uğurla başa çatdıran məzunlar dövlət qurumlarında, yerli özünüidarəetmə orqanlarında və mülkiyyət formasından asılı olmayaraq müxtəlif müəssisələrdə filoloq mütəxəssis/məsləhətçi olaraq fəaliyyət göstərə bilərlər. Bundan əlavə, məzunlar tabeliyindən asılı olmayaraq peşəsinə və ixtisas dərəcəsinə uyğun gələn istənilən sahədə, təşkilatda, idarədə, müəssisədə, birlikdə, qurumda, nazirlik və komitələrdə həmçinin agentliklərdə və araşdırma/beyin mərkəzlərində mütəxəssis/ məsləhətçi olaraq da çalışa bilər, həmçinin təhsillərini ixtisas üzrə magistratura proqramlarında davam etdirə bilərlər.
İxtisas üzrə təhsil proqramının normativ mənimsəmə müddəti 4 ildir.
050206 – Tarix – ixtisası üzrə bakalavr dərəcəsi bütövlükdə dünyada mövcud olan qədim və müasir sivilizasiyaların tarixini öyrənən çoxsahəli təhsil proqramıdır. “Tarix” ixtisasında təhsil almağın üstün cəhəti odur ki, burada Azərbaycan və ümumdünya tarixinin, tarixi hadisələrin mahiyyətinin, səbəb və nəticələrinin; Azərbaycan tarixinin əsas mərhələləri və xronologiyasının; tarixi şəxsiyyətlərin, ayrı-ayrı sivilizasiya və regionların tarixinin; tarix elminin, tarixi biliklərin inkişaf tarixinin əsas xüsusiyyətlərinin; tarixi mənbələrin növləri, yaranma yolları, onlara tənqidi yanaşma mexanizmlərinin; beynəlxalq münasibətlər sistemi, beynəlxalq münasibətlər tarixi, beynəlxalq qurum və təşkilatlar, onların fəaliyyət mexanizminin və beynəlxalq münasibətlərdə rolunun; dünya xalqları, onların soykökü, yerləşmə arealları, maddi və mənəvi mədəniyyətinin əsas xüsusiyyətlərinin; tarixi tədqiqatların müasir vəziyyəti və perspektivlərinin öyrənilməsi kimi məsələlərə xüsusi diqqət yetirilir.
Tələbələr həmçinin Azərbaycanın qədim insan məskənləri, ölkə tarixinin müxtəlif dövrlərini əks etdirən tarixi yerləri, muzeylər, tarixi abidələr və s. ilə əyani tanışlıq üçün vaxtaşırı ekskursiyalarda olur, görkəmli tarixçi-alimlər tərəfindən vaxtaşırı aparılan ustad dərslərində iştirak edirlər. Maddi-texniki baza və pedaqoji heyət tələbələrin təkcə peşəkar tarixçi və mütəxəssis kimi yox, həm də yetkin vətəndaş kimi formalaşdırılması üçün səfərbər edilir.
“Tarix” ixtisası üzrə təhsil proqramını mənimsəyən məzunlar İxtisas bilklərindən əlavə, həm də aşağıdakı bir sıra ümummədəni və peşə kompetensiyalarına (səriştələr) yiyələnirlər:
- İş yerində informasiya texnologiyalarından istifadə etmək bacarığına;
- Fəaliyyətində sosial və ekoloji məsuliyyətə, eləcə də vətəndaş şüuruna və etik yanaşmaya, həmçinin keyfiyyətə üstünlük vermək bacarığına;
- Bilik və bacarıqlarını inkişaf etdirmək məqsədilə vəziyyəti və özünü yenidən qiymətləndirmək və özünütənqid bacarığına.
“Tarix” ixtisası üzrə məzun olanlar dövlət idarəetmə orqanlarında, yerli özünüidarəetmə orqanlarında və mülkiyyət formasından asılı olmayaraq müxtəlif müəssisələrdə, nazirlik və komitələrdə, həmçinin agentlikliklərdə və araşdırma/beyin mərkəzlərində tarix üzrə mütəxəssis/məsləhətçi və təhlilçi olaraq çalışa, elmi tədqiqat institutlarında, arxivlərdə, muzeylərdə, Azərbaycan tarixinin araşdırılması mərkəzlərində, müxtəlif təhsil və mədəniyyət qurumlarında, ixtisas dərəcəsinə uyğun gələn müəssisə və təşkilatlarda, və s. işləyə bilər, həmçinin təhsillərini ixtisas üzrə magistratura proqramlarında davam etdirə bilərlər.
İxtisas üzrə təhsil proqramının normativ mənimsəmə müddəti 4 ildir.
050116 – Tarix müəllimliyi – Tarix müəllimliyi keçmişin, yazılı sənədlərdə göstərildiyi kimi, tədqiqi və bu günün sabaha düzgün ötürülməsi ilə əlaqəli olan ixtisasdır. Həmçinin, xalqın sosial yaddaşından, uğurlarından, qələbələrindən, faciələrindən və məğlubiyyətlərindən bəhs edən bu elm sahəsi gələcəyə doğru bir körpüdür. Tarix müəllimliyi ixtisasında təhsil almağın üstün cəhəti odur ki, həm Ümumi Tarix, yəni dünya ölkələrinin tarixi üzrə, həm də Azərbaycan tarixi üzrə qədim dövrdən müasir dövrə qədər dövrlə bağlı biliklərə yiyələnirsən. Eyni zamanda dünyada və cəmiyyətdə baş verən tarixi prosesləri səbəb-nəticə əlaqələri zəminində təhlil etmək, qiymətləndirmək bacarıqlarını və vərdişlərini qazanmış olursan. Tarix müəllimliyi ixtisası üzrə təhsil proqramını mənimsəyən məzunlar ixtisas biliklərindən əlavə, həm də aşağıdakı bir sıra ümummədəni və peşə kompetensiyalarına (səriştələr) yiyələnirlər:
– Kollektivdə öz həmkarları ilə birlikdə işləməyi, optimal qərarlar qəbul etməyi bacarmaq, idarəetmə metodlarına yiyələnmək;
– Yeni ideyalar irəli sürmək və əsaslandırmaq;
– Mədəniyyətlərarası dialoqa hazır olmaq;
– Problemli şəraitdə təşəbbüskarlıq göstərmək;
– Tənqid və özünütənqidə dözümlülük göstərmək;
– Peşə fəaliyyəti sahəsinə aid olan fənlərin əsas problemlərini bilmək və konkret şəraitdə tətbiq etməyi bacarmaq;
– Şagirdlərin müəyyən qruplarına rəhbərlik etməyi bacarmaq.
– Şagirdləri vətənpərvərlik, vətənə məhəbbət, Azərbaycan dövlətçiliyinə, Azərbaycançılığın təməl prinsiplərinə sədaqət, ümummilli və bəşəri tarixi-mədəni dəyərlərə hörmət ruhunda tərbiyə etmək.
– Azərbaycanın və dünyanın ən mühüm tarixi hadisələrini, tarixi şəxsiyyətlərinin, mədəni nailiyyətlərini qiymətləndirməyi bacarmaq.
– Keçmiş və müasir hadisələri müqayisə etməklə bu günumüzün ictimai-siyasi proseslərini başa düşmək.
– Dünya xalqları, onların soykökü, yerləşmə arealları haqqında məlumatlara yiyələnmək.
– Müxtəlif dinlərə tolerantlıq nümayiş etdirmək.
– Hadisə və prosesləri öz baxışları ilə qiymətləndirmək.
– Tarixi tədqiqatların müasir vəziyyətini və perspektivlərini öyrənmək.
Bu ixtisas üzrə bakalavr dərəcəsini almaqla orta ümumtəhsil məktəblərində, müxtəlif tədris mərkəzlərində və hazırlıq kurslarında, liseylərdə, orta ixtisas təhsili müəssisələrində (kolleclər), magistr dərəcəsini almaqla isə həm də universitetlərdə tarix müəllimi kimi işləmək imkanı qazanılır.
İxtisas üzrə təhsil proqramının normativ mənimsəmə müddəti 4 ildir.
f.e.d., dosent flora.namazova@mdu.edu.az namazova.flora@mail.ru |
dosent namaz.manafov@mdu.edu.az manafov49@mail.ru |
dosent nizami.zeynalov@mdu.edu.az nizami.zeynalov.77@mail.ru |
fəlsəfə üzrə fəlsəfə doktoru, baş müəllim uzeyir.zeynalov@mdu.edu.az zeynalov-73@mail.ru |
filologiya üzrə fəlsəfə doktoru, baş müəllim rahila.mammadova@mdu.edu.az rahile.mamedova.1959@mail.ru |
filologiya üzrə fəlsəfə doktoru, baş müəllim gunel.yunusova@mdu.edu.az yunusova_edu@mail.ru |
filologiya üzrə fəlsəfə doktoru, baş müəllim maarifa.manafova@mdu.edu.az manafov49@mail.ru |
tarix üzrə fəlsəfə doktoru, müəllim anar.ismayilov@mdu.edu.az aismayilov@mail.ru |
tarix üzrə fəlsəfə doktoru, müəllim taleh.ali@mail.ru |
tarix üzrə fəlsəfə doktoru, müəllim
|
Hüquq üzrə fəlsəfə doktoru, müəllim
|
tarix üzrə fəlsəfə doktoru, müəllim sevda.abdullayeva.1986@mail.ru |
əməkdar müəllim konul.aydin@mdu.edu.az konul-aydin@mail.ru |
baş müəllim ilham.mammadov@mdu.edu.az humanitarelmler@mail.ru |
baş müəllim matanat.yusifova@mdu.edu.az yusifovametanet350@gmail.com |
baş müəllim gulxar.yusubova@mdu.edu.az g.yusibova73@mail.ru |
fəlsəfə üzrə fəlsəfə doktoru, baş müəllim uzeyir.zeynalov@mdu.edu.az zeynalov-73@mail.ru |
f.f.d., baş müəllim parvin.huseynova@mdu.edu.az huseynova_parvin@mail.ru |
müəllim sevil.isayeva@mdu.edu.a sevil-hesenova57@mail.ru |
f.f.d., baş müəllim saadat.aghakishiyeva@mdu.edu.az agakishiyeva.s@gmail.com |
müəllim faxriyya.isayeva@mdu.edu.az fexriyyeisayeva_2020@mail.ru |
müəllim sabina.novruzova@mdu.edu.az sabina.novruzova83@gmail.com |
müəllim gulnar.valiyeva@mdu.edu.az abbasovagulnar1986@gmail.com |
f.f.d., baş müəllim ayna.babazada@mdu.edu.az babazade-ayna@mail.ru |
müəllim svetlana.nasibli@mdu.edu.az nesibli.lana@mail.ru |
müəllim tahira.quliyeva@mdu.edu.az quliyevatahire1957@gmail.com |
t.f.d., baş müəllim vusala.movlayeva@mdu.edu.az vusala.movlayeva@mail.ru |
t.f.d., baş müəllim aygun.qadirova@mdu.edu.az qedirova-83@mail.ru |
müəllim gular.ajdarzada@mdu.edu.az yusifinci89@gmail.com |
müəllim shalala.quliyeva.mu211@mdu.edu.az quliyeva.sheli@gmail.com |
müəllim leyla.babayeva@mdu.edu.az leylababa7781@gmail.com |
müəllim zamina.gulustani@mdu.edu.az gulustani64@mail.rus |
müəllim shafa.quliyeva@mdu.edu.az shafaguliyeva1@gmail.com |
müəllim mirza.cavadov@mdu.edu.az mirza.cavadov@mail.ru |
müəllim chinara.yolchubayli@mdu.edu.az schinare@mail.ru |
müəllim sanan.mehdi@mdu.edu.az senanmehdi@gmail.com |
müəllim
|
müəllim
|
müəllim
|
assistent-müəllim nigar.maharramova@mdu.edu.az mhrrmova86@mail.ru |
assistent-müəllim gunel.mammadova@mdu.edu.az
|
operator-kargüzar-müəllim xadica.abdullayeva@mdu.edu.az |
operator-kargüzar qariba.mustafayeva@mdu.edu.az mustafayevaqariba@gmail.com |
Ali təhsil pilləsinin bakalavriat səviyyəsi üzrə tədris olunan fənlər:
Ümumi fənlər
- Azərbaycan tarixi
- Multikulturalizmə giriş
- Politologiya
- Sosiologiya
- Azərbaycan Respublikasının Konstitusiyası və hüququn əsasları
- Siyasi elmin əsasları
- Turizm hüququ
- Azərbaycan dilində işgüzar və akademik kommunikasiya
050116 – “Tarix müəllimliyi” ixtisası üzrə tədris olunan fənlər:
- Qədim dünya tarixi
- Orta əsrlər tarixi
- Türk xalqları və dövlətlərinin tarixi
- Arxeologiya və etnoqrafiyanın əsasları
- Osmanlı tarixi
- Şərq xalqları tarixi
- Müstəmləkəçilik və qloballaşma
- Azərbaycan tarixi – 1
- Azərbaycan tarixi – 2
- Azərbaycan tarixi – 3
- Tarixə köməkçi fənlər
- XIX-XX əsr Azərbaycan tarixinin aktual problemləri
- Yeni dövr tarixi
- Müasir dünya tarixi
- Dünya siyasi tarixi
- Müasir tarix-2
- Muzeyşünaslıq
- Qafqaz xalqları tarixi
- Azərbaycan tarixinin mənbəşünaslığı və tarixşünaslığı
- Azərbaycan müasir dövlətçilik tarixi
- Tarixin tədrisi metodikası
- Tarixin tədrisi metodikası-2
- Dinlər tarixi
- Türkiyə Cümhuriyyəti tarixi
- Asiya və Afrika ölkələri tarixi
- Azərbaycanın diplomatiya tarixi və müasir beynəlxalq münasibətlər
- Azərbaycanın beynəlxalq əlaqələri
050101 – “Azərbaycan dili və ədəbiyyatı müəllimliyi” ixtisası üzrə tədris olunan fənlər:
1. Azərbaycan dilinin tədrisi metodikası 2. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası 3. Şifahi xalq ədəbiyyatı 4. Dilçiliyə giriş 5. Ədəbiyyatşünaslığa giriş 6. Müasir Azərbaycan dili – 1 (fonetika) 7. Müasir Azərbaycan dili – 2 (leksikologiya) 8. Müasir Azərbaycan dili – 3 (morfologiya) 9. Müasir Azərbaycan dili – 4 (sintaksis) 10. Azərbaycan ədəbiyyatı tarixi –1 11. Əski Azərbaycan yazısı 12. İfadəli oxu 13. Azərbaycan ədəbiyyatı tarixi –2 (XIII-XVIII əsrlər) 14. Azərbaycan ədəbiyyatı tarixi –3 (XIX-XX əsrlər) 15. Azərbaycan ədəbiyyatı tarixi –4 (Müasir dövr) 16. Dünya ədəbiyyatı – 1 (Qədim və Orta əsrlər) 17. Dünya ədəbiyyatı – 2 18. Ümumi dilçilik 19. Türk dillərinin müqayisəsi 20. Ədəbiyyat nəzəriyyəsi 21. Ən yeni Azərbaycan ədəbiyyatı 22. Nitq mədəniyyəti 23. Bədii mətnin interpretasiyası 24. Azərbaycan mühacirət ədəbiyyatı 25. Türk dillərinin müqayisəli qrammatikası 26. Azərbaycan dilinin interregional dil xüsusiyyətləri 27. Orfoqrafiya və orfoepiya təlimi |
050107 – “İbtidai sinif müəllimliyi” ixtisası üzrə tədris olunan fənlər:
- İbtidai siniflərdə Azərbaycan dili və onun tədrisi metodikası-1
- İbtidai siniflərdə Azərbaycan dili və onun tədrisi metodikası-2
- İbtidai siniflərdə Azərbaycan dili və onun tədrisi metodikası-3
- Orfoqrafiya və orfoepiya təliminin əsasları
- Nitq inkişafı üzrə işin metodikası
- Linqvistik təhlil
- Oxu təliminin metodikası
- Uşaq ədəbiyyatı
- Ana dilinin tədrisi metodikası – 2
050112 – “Məktəbəqədər təhsil” ixtisası üzrə tədris olunan fənlər:
- Azərbaycan dili
- Uşaq ədəbiyyatı
- Nitq inkişafı metodikası
050121 –“ Xarici dil müəllimliyi” ixtisası üzrə tədris olunan fənlər:
- Azərbaycan ədəbiyyatı
- Müasir Azərbaycan dili
Ali təhsil pilləsinin magistratura səviyyəsi üzrə tədris olunan fənlər:
060111 –“ Tarix müəllimliyi” ixtisası üzrə tədris olunan fənlər:
- Tarix fənninin tədrisi metodikası elminin tarixi və metodologiyası
- Təhsil müəssisələrində tarix təlimi prosesi
- Tarix dərslərində şagirdlərin təfəkkürünün inkişaf etdirilməsi yolları
- Tarix dərslərində şagirdlərdə elmi dünyagörüşünün formalaşdırılması
- Sosial-iqtisadi materialların tədrisi üsulları
- Tarix üzrə dərsdənkənar iş
- Tarix təlimində şagirdlərin müstəqil işlərinin təşkili
060101 – “Azərbaycan dili və ədəbiyyatı müəllimliyi” ixtisası üzrə tədris olunan fənlər:
- Ədəbiyyatın tədrisi metodikasının tarixi və metodologiyası
- Müasir Azərbaycan dilinin aktual problemləri
- Ədəbi əsərlərin təhlili
- Orfoepiya və orfoqrafiya təliminin elmi əsasları
- Azərbaycan dilinin tədrisi metodikasının müasir problemləri
- Azərbaycan dilinin tədrisi metodikasının tarixi və metodologiyası
- Azərbaycan ədəbiyyatının tədrisi tarixi
- Azərbaycan dilinin tədrisi tarixi
- Fənlərarası əlaqənin problemləri
- Ədəbiyyatın tədrisinin müasir problemləri
- Azərbaycan ədəbiyyatının tədrisi metodikasının nəzəri problemləri
- Azərbaycan dilinin tədrisi metodikasının nəzəri problemləri
- Azərbaycan ədəbiyyatı tarixi
- Linqvistik təhlilin elmi metodik əsasları
060115 – “İbtidai sinif müəllimliyi” ixtisası üzrə tədris olunan fənlər:
- Linqvistik təhlilin elmi metodik əsasları
2.Orfoqrafiya və orfoepiya təliminin metodik əsasları
- Ana dilinin tədrisi metodikasının aktual problemləri
- İbtidai sinif şagirdlərinin nitqinin inkişaf etdirilməsi yolları
İxtisasların Humanitar fənlər bölümü üzrə tədris olunan fənn:
- Azərbaycan multikulturalizmi
Kafedranın müəllimi Səadət Ağakişiyeva Heydər Əliyev Fondunun “Regional İnkişaf” İctimai Birliyinin 2019-cu il üzrə ” Sosial layihələr” müsabiqəsinə “Nağıllar hamı üçün” layihəsini təqdim etmişdir.
Kafedra əməkdaşları tərəfindən 2018-2025-ci illərdə aşağıdakı kitabların nəşrinə nail olunmuşdur:
- N.Hacıyev, E.H.Cəfərova, İ.M.Məmmədov “Multikulturalizmə giriş” (dərs vəsaiti). “Mütərcim” Nəşriyyat-Poliqrafiya Mərkəzi, 2018
- Azərbaycan dilinin Qarabağ şivələrinin lüğət tərkibi. Mingəçevir, 2018
- İ.M.Məmmədov “Qədim dünya tarixi. I Hissə – Qədim Şərq” (dərs vəsaiti). Mingəçevir, 2020
- D.Zeynalov, İ.M.Məmmədov, A.N.İsmayılov, E.M.Aslanov, A.R.Qədirova, T.Ə.Quliyeva “Qədim Dünya tarixi. II hissə – Antik Avropa (Qədim Yunanıstan)” (dərs vəsaiti). Mingəçevir, 2022
- Bayramov, E.M.Aslanov, E.Əhmədova “44 Günlük Vətən müharibəsi Azərbaycanın zəfər tarixidir” (metodik vəsait). Gəncə-2022
- Yunusova “Tənzimat poeziyası” (dərs vəsaiti). Mingəçevir, 2022
- H.Cəfərova, M.Yusifova “Türk xalqları və dövlətlərinin tarixi” (Ali məktəblər üçün dərs vəsaiti). Mingəçevir, 2023
- R.Manafov “Turandot, Çin şahzadəsi (Fridrix Şiller)”. “Elm və Təhsil” nəşriyyatı, Bakı, 2023
- D.Zeynalov, İ.M.Məmmədov, E.M.Aslanov, T.Ə.Quliyeva, A.R.Qədimova “Qədim dünya tarixi. III – hissə Antik Avropa (Qədim Roma)” (Ali məktəblər üçün dərs vəsaiti). Mingəçevir, 2023
- Babazadə “Əzizə Cəfərzadə nəsri: tarixi gerçəklik və bədii təsvir” (monoqrafiya). Bakı:Elm və Təhsil, 2024
- Yunusova, A.Babazadə, L.Abdullazadə “Azərbaycan dilində məcazların konseptual xarakteri” (metodik vəsait). Gəncə-Mingəçevir-2024
- N. İsmayılov, İ.M. Məmmədov, X.İ. Əsədova “Müasir dünya tarixi” (Ali məktəblər üçün dərs vəsaiti). Mingəçevir, 2024, -416 səh.
- H. Cəfərova, İ.M. Məmmədov, E.M. Aslanov, S.F. Abdullayeva, S.V.Mehdi, Z.R. Əbilbəyli “Dünya siyasi tarixi” (Ali məktəblər üçün dərs vəsaiti). Mingəçevir, 2025, -453 səh.
- A.N.Hacıyev, Ü.Ə.Zeynalov, E.H.Cəfərova, E.M. Aslanov, İ.M.Məmmədov, Ş.R.Quliyeva, Z.R. Əbilbəyli “Multikulturalizmə giriş” (Ali məktəblər üçün dərs vəsaiti). II nəşr, yenidən işlənmiş və genişləndirilmiş nəşr. Mingəçevir, 2025, -526 səh.
Tel: (024) 275-53-54
e_mail: kafedra_humanitar@mdu.edu.az
Humanitar fənlər kafedrası
Humanitar fənlər kafedrası 1994-cü ildə əsas tədris-elmi struktur bölmələrindən biri kimi təsis olunmuş, tədris, metodiki və elmi-tədqiqat işlərinin aparılmasını və tələbələr arasında tərbiyəvi məsələləri həyata keçirir. Burada müəllimlərlə yanaşı tələbələrin də elmi-tədqiqat işləri aparmasına şərait yaradılır. Tədris prosesini kafedranın yüksək ixtisaslı və peşəkar müəllimləri təmin edir.
2016/2017-ci tədris ilindən kafedraya, eyni zamanda, 050101 – Azərbaycan dili və ədəbiyyatı müəllimliyi ixtisası, 2018/2019-cu tədris ilindən isə 050116 – Tarix müəllimliyi ixtisası da təhkim edilmişdir. Hazırda fəaliyyətini ixtisas kafedrası kimi davam etdirir. Humanitar fənlər kafedrasının əməkdaşları həm universitetin, həm də şəhərin ictimai-siyasi həyatında fəal iştirak edirlər.
Kafedra müasir yüksək ixtisaslı mütəxəssis hazırlığını təmin etmək üçün bakalavr üzrə 68, magistratura üzrə 18 fənnin tədrisini təşkil edir.
Humanitar fənlər kafedrasının məqsədi əmək bazarının tələblərini, demoqrafik vəziyyəti və universitetin inkişaf potensialını nəzərə almaqla kafedranın ixtisasları üzrə təhsilalanlar kontingentini formalaşdırmaq və tədris prosesinin yeni strukturunun və innovativ təhsil texnologiyalarının tətbiq edilməsi vasitəsilə ölkə və regional səviyyəsində tanınan, ən çox iş və kariyera imkanları yaradan və yüksək təhsil standartına sahib olan kafedra olmaqdır.
Humanitar fənlər kafedrası ali təhsilin bakalavriat və magistratura səviyyələrində ixtisaslar üzrə tədris planlarının humanitar fənlər bölümünə daxil olan fənlərinin tədrisini təşkil etməklə yanaşı Azərbaycan dili və ədəbiyyat müəllimliyi və Tarix müəllimliyi ixtisasları üzrə aparıcı ixtisas kafedrasıdır.
Azərbaycan dili və ədəbiyyatı müəllimliyi ixtisasında təhsil alan tələbələr Azərbaycan dilinin və ədəbiyyatın dərin biliklərinə yiyələnir, həm də nitq bacarığını formalaşdırırlar. Azərbaycan dili və ədəbiyyatı müəllimliyi ixtisası üzrə tədris olunan Azərbaycan ədəbiyyatı tarixi, Azərbaycan ədəbiyyatı nəzəriyyəsi, Şifahi xalq ədəbiyyatı, Azərbaycan dili və ədəbiyyatın tədrisi metodikası kimi fənlər tələbələrin müəllim kimi fəaliyyət göstərməsinə böyük köməklik göstərməklə yanaşı, onların aldıqları təhsilin sonrakı fəaliyyətlərində də tətbiq edə bilmələrinə möhkəm zəmin yaradır. Bütövlükdə təhsil proqramını mənimsəyən məzunlar ixtisas biliklərindən əlavə, həm də digər bir sıra ümummədəni və peşə kompetensiyalarına (səriştələrə) yiyələnirlər.
Bu ixtisas üzrə bakalavr dərəcəsini almaqla orta ümumtəhsil məktəblərində, müxtəlif tədris mərkəzlərində və hazırlıq kurslarında, liseylərdə, orta ixtisas təhsili müəssisələrində (kolleclər), magistr dərəcəsini almaqla isə həm də, universitetlərdə Azərbaycan dili və ədəbiyyatı müəllimi kimi işləmək imkanı qazanılır. Bu ixtisasa yiyələnənlər eyni zamanda jurnalistika fəaliyyəti ilə məşğul ola , habelə KİV sahəsində öz bacarıqlarını nümayiş etdirə bilirlər.
Tarix müəllimliyi ixtisasında təhsil almağın üstün cəhəti isə odur ki, tələbələr vətən və ümumdünya tarixinin dərin biliklərinə yiyələnirlər. Eyni zamanda dünyada və cəmiyyətdə baş verən tarixi prosesləri səbəb-nəticə əlaqələri zəminində təhlil etmək, qiymətləndirmək bacarıqlarını və vərdişlərini qazanmış olurlar. Tarix müəllimliyi ixtisası üzrə təhsil proqramını mənimsəyən məzunlar da ixtisas bilklərindən əlavə, həm də bir sıra ümummədəni və peşə kompetensiyalarına (səriştələrə) yiyələnirlər.
Bu ixtisas üzrə bakalavr dərəcəsini almaqla orta ümumtəhsil məktəblərində, müxtəlif tədris mərkəzlərində və hazırlıq kurslarında, liseylərdə, orta ixtisas təhsili müəssisələrində (kolleclər), magistr dərəcəsini almaqla isə həm də universitetlərdə tarix müəllimi kimi işləmək imkanı qazanılır.
dosent flora.namazova@mdu.edu.az namazova.flora@mail.ru |
dosent namaz.manafov@mdu.edu.az manafov49@mail.ru |
dosent nizami.zeynalov@mdu.edu.az nizami.zeynalov.77@mail.ru |
filologiya üzrə fəlsəfə doktoru, baş müəllim rahila.mammadova@mdu.edu.az rahile.mamedova.1959@mail.ru |
filologiya üzrə fəlsəfə doktoru, baş müəllim gunel.yunusova@mdu.edu.az yunusova_edu@mail.ru |
filologiya üzrə fəlsəfə doktoru, müəllim maarifa.manafova@mdu.edu.az manafov49@mail.ru |
tarix üzrə fəlsəfə doktoru, müəllim anar.ismayilov@mdu.edu.az aismayilov@mail.ru |
əməkdar müəllim konul.aydin@mdu.edu.az konul-aydin@mail.ru |
baş müəllim ilham.mammadov@mdu.edu.az humanitarelmler@mail.ru |
baş müəllim matanat.yusifova@mdu.edu.az yusifovametanet350@gmail.com |
baş müəllim gulxar.yusubova@mdu.edu.az g.yusibova73@mail.ru |
baş müəllim uzeyir.zeynalov@mdu.edu.az zeynalov-73@mail.ru |
müəllim parvin.huseynova@mdu.edu.az huseynova_parvin@mail.ru |
müəllim sevil.isayeva@mdu.edu.a sevil-hesenova57@mail.ru |
müəllim saadat.aghakishiyeva@mdu.edu.az agakishiyeva.s@gmail.com |
müəllim faxriyya.isayeva@mdu.edu.az fexriyyeisayeva_2020@mail.ru |
müəllim sabina.novruzova@mdu.edu.az sabina.novruzova83@gmail.com |
müəllim gulnar.valiyeva@mdu.edu.az abbasovagulnar1986@gmail.com |
müəllim ayna.babazada@mdu.edu.az babazade-ayna@mail.ru |
müəllim svetlana.nasibli@mdu.edu.az nesibli.lana@mail.ru |
müəllim tahira.quliyeva@mdu.edu.az quliyevatahire1957@gmail.com |
müəllim vusala.movlayeva@mdu.edu.az vusala.movlayeva@mail.ru |
müəllim aygun.qadirova@mdu.edu.az qedirova-83@mail.ru |
müəllim gular.ajdarzada@mdu.edu.az yusifinci89@gmail.com |
müəllim shalala.quliyeva.mu211@mdu.edu.az quliyeva.sheli@gmail.com |
müəllim leyla.babayeva@mdu.edu.az leylababa7781@gmail.com |
müəllim zamina.gulustani@mdu.edu.az gulustani64@mail.rus |
Şəfa Quliyeva müəllim shafa.quliyeva@mdu.edu.az shafaguliyeva1@gmail.com |
müəllim mirza.cavadov@mdu.edu.az mirza.cavadov@mail.ru |
müəllim chinara.yolchubayli@mdu.edu.az schinare@mail.ru |
müəllim sanan.mehdi@mdu.edu.az senanmehdi@gmail.com |
laborant-müəllim nigar.maharramova@mdu.edu.az mhrrmova86@mail.ru |
operator-kargüzar qariba.mustafayeva@mdu.edu.az mustafayevaqariba@gmail.com |
Ali təhsil pilləsinin bakalavriat səviyyəsi üzrə tədris olunan fənlər:
Ümumi fənlər
- Azərbaycan tarixi
- Multikulturalizmə giriş
- Politologiya
- Sosiologiya
- Azərbaycan Respublikasının Konstitusiyası və hüququn əsasları
- Siyasi elmin əsasları
- Turizm hüququ
- Azərbaycan dilində işgüzar və akademik kommunikasiya
050116 – “Tarix müəllimliyi” ixtisası üzrə tədris olunan fənlər:
- Qədim dünya tarixi
- Orta əsrlər tarixi
- Türk xalqları və dövlətlərinin tarixi
- Arxeologiya və etnoqrafiyanın əsasları
- Osmanlı tarixi
- Şərq xalqları tarixi
- Müstəmləkəçilik və qloballaşma
- Azərbaycan tarixi – 1
- Azərbaycan tarixi – 2
- Azərbaycan tarixi – 3
- Tarixə köməkçi fənlər
- XIX-XX əsr Azərbaycan tarixinin aktual problemləri
- Yeni dövr tarixi
- Müasir dünya tarixi
- Dünya siyasi tarixi
- Müasir tarix-2
- Muzeyşünaslıq
- Qafqaz xalqları tarixi
- Azərbaycan tarixinin mənbəşünaslığı və tarixşünaslığı
- Azərbaycan müasir dövlətçilik tarixi
- Tarixin tədrisi metodikası
- Tarixin tədrisi metodikası-2
- Dinlər tarixi
- Türkiyə Cümhuriyyəti tarixi
- Asiya və Afrika ölkələri tarixi
- Azərbaycanın diplomatiya tarixi və müasir beynəlxalq münasibətlər
- Azərbaycanın beynəlxalq əlaqələri
050101 – “Azərbaycan dili və ədəbiyyatı müəllimliyi” ixtisası üzrə tədris olunan fənlər:
1. Azərbaycan dilinin tədrisi metodikası 2. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası 3. Şifahi xalq ədəbiyyatı 4. Dilçiliyə giriş 5. Ədəbiyyatşünaslığa giriş 6. Müasir Azərbaycan dili – 1 (fonetika) 7. Müasir Azərbaycan dili – 2 (leksikologiya) 8. Müasir Azərbaycan dili – 3 (morfologiya) 9. Müasir Azərbaycan dili – 4 (sintaksis) 10. Azərbaycan ədəbiyyatı tarixi –1 11. Əski Azərbaycan yazısı 12. İfadəli oxu 13. Azərbaycan ədəbiyyatı tarixi –2 (XIII-XVIII əsrlər) 14. Azərbaycan ədəbiyyatı tarixi –3 (XIX-XX əsrlər) 15. Azərbaycan ədəbiyyatı tarixi –4 (Müasir dövr) 16. Dünya ədəbiyyatı – 1 (Qədim və Orta əsrlər) 17. Dünya ədəbiyyatı – 2 18. Ümumi dilçilik 19. Türk dillərinin müqayisəsi 20. Ədəbiyyat nəzəriyyəsi 21. Ən yeni Azərbaycan ədəbiyyatı 22. Nitq mədəniyyəti 23. Bədii mətnin interpretasiyası 24. Azərbaycan mühacirət ədəbiyyatı 25. Türk dillərinin müqayisəli qrammatikası 26. Azərbaycan dilinin interregional dil xüsusiyyətləri 27. Orfoqrafiya və orfoepiya təlimi |
050107 – “İbtidai sinif müəllimliyi” ixtisası üzrə tədris olunan fənlər:
- İbtidai siniflərdə Azərbaycan dili və onun tədrisi metodikası-1
- İbtidai siniflərdə Azərbaycan dili və onun tədrisi metodikası-2
- İbtidai siniflərdə Azərbaycan dili və onun tədrisi metodikası-3
- Orfoqrafiya və orfoepiya təliminin əsasları
- Nitq inkişafı üzrə işin metodikası
- Linqvistik təhlil
- Oxu təliminin metodikası
- Uşaq ədəbiyyatı
- Ana dilinin tədrisi metodikası – 2
050112 – “Məktəbəqədər təhsil” ixtisası üzrə tədris olunan fənlər:
- Azərbaycan dili
- Uşaq ədəbiyyatı
- Nitq inkişafı metodikası
050121 –“ Xarici dil müəllimliyi” ixtisası üzrə tədris olunan fənlər:
- Azərbaycan ədəbiyyatı
- Müasir Azərbaycan dili
Ali təhsil pilləsinin magistratura səviyyəsi üzrə tədris olunan fənlər:
060111 –“ Tarix müəllimliyi” ixtisası üzrə tədris olunan fənlər:
- Tarix fənninin tədrisi metodikası elminin tarixi və metodologiyası
- Təhsil müəssisələrində tarix təlimi prosesi
- Tarix dərslərində şagirdlərin təfəkkürünün inkişaf etdirilməsi yolları
- Tarix dərslərində şagirdlərdə elmi dünyagörüşünün formalaşdırılması
- Sosial-iqtisadi materialların tədrisi üsulları
- Tarix üzrə dərsdənkənar iş
- Tarix təlimində şagirdlərin müstəqil işlərinin təşkili
060101 – “Azərbaycan dili və ədəbiyyatı müəllimliyi” ixtisası üzrə tədris olunan fənlər:
- Ədəbiyyatın tədrisi metodikasının tarixi və metodologiyası
- Müasir Azərbaycan dilinin aktual problemləri
- Ədəbi əsərlərin təhlili
- Orfoepiya və orfoqrafiya təliminin elmi əsasları
- Azərbaycan dilinin tədrisi metodikasının müasir problemləri
- Azərbaycan dilinin tədrisi metodikasının tarixi və metodologiyası
- Azərbaycan ədəbiyyatının tədrisi tarixi
- Azərbaycan dilinin tədrisi tarixi
- Fənlərarası əlaqənin problemləri
- Ədəbiyyatın tədrisinin müasir problemləri
- Azərbaycan ədəbiyyatının tədrisi metodikasının nəzəri problemləri
- Azərbaycan dilinin tədrisi metodikasının nəzəri problemləri
- Azərbaycan ədəbiyyatı tarixi
- Linqvistik təhlilin elmi metodik əsasları
060115 – “İbtidai sinif müəllimliyi” ixtisası üzrə tədris olunan fənlər:
- Linqvistik təhlilin elmi metodik əsasları
2.Orfoqrafiya və orfoepiya təliminin metodik əsasları
- Ana dilinin tədrisi metodikasının aktual problemləri
- İbtidai sinif şagirdlərinin nitqinin inkişaf etdirilməsi yolları
İxtisasların Humanitar fənlər bölümü üzrə tədris olunan fənn:
- Azərbaycan multikulturalizmi
- 15 İYUN – MİLLİ QURTULUŞ GÜNÜNƏ HƏSR OLUNMUŞ
“AZƏRBAYCAN XALQININ ŞƏRƏF TARİXİ: 15 İYUN – MİLLİ QURTULUŞ GÜNÜ” mövzusunda virtual elmi konfrans,12 iyun 2020-ci il
MƏRUZƏLƏR:
- Ümummilli lider Heydər Əliyev siyasi hakimiyyətə qayıdışı ilə Azərbaycan tarixində Milli Qurtuluşun bünövrəsini qoydu
İlham Məmmədov, MDU-nun Humanitar fənlər kafedrasının baş müəllimi
- Qurtuluş mübarizəsinin qalibi Heydər Əliyev: dahi siyasətçi və müasir Azərbaycanın qurucusu
Şəlalə Quliyeva, MDU-nun Humanitar fənlər kafedrasının müəllimi
- “26 IYUN – SILAHLI QÜVVƏLƏR GÜNÜNƏ HƏSR OLUNMUŞ “QÜDRƏTLI AZƏRBAYCAN ORDUSU MILLI MÜSTƏQILLIYIMIZIN VƏ SUVERENLIYIMIZIN QARANTIDIR” mövzusunda virtual elmi konfrans, 26 iyun 2020-ci il
MƏRUZƏLƏR:
- Azərbaycan xalqının şanlı hərb tarixinə ümumi baxış
İlham Məmmədov, MDU-nun Humanitar fənlər kafedrasının baş müəllimi
Müstəqil Azərbaycanda ordu quruculuğu: monolit təməl, davamlı inkişaf
Mirzə Cavadov, MDU-nun Humanitar fənlər kafedrasının müəllimi
- “14 IYUL 1969-CU IL: TƏRƏQQI YOLUNUN ASTANASI, MÜSTƏQIL VƏ QÜDRƏTLI AZƏRBAYCAN DÖVLƏTININ BÜNÖVRƏSININ QOYULDUĞU GÜN” mövzusunda virtual elmi konfrans, 14 iyul 2020-ci il
MƏRUZƏLƏR:
- Heydər Əliyev: Azərbaycan xalqının tarixi ideallarını gerçəkləşdirmiş milli-siyasi lider.
dos. Esmira Cəfərova, MDU-nun Humanitar fənlər kafedrasının müdiri
- Heydər Əliyev və Mingəçevir.
Vüsalə Mövlayeva, MDU-nun Humanitar fənlər kafedrasının müəllimi
4.“HEYDƏR ƏLİYEV MÜASIR AZƏRBAYCAN DÖVLƏTİNİN BANİSI, MÜSTƏQİLLİYİMİZİN RƏMZİDIR” mövzusunda virtual elmi konfrans, 12 dekabr 2020-ci il
MƏRUZƏLƏR:
1.Azərbaycan xalqının qəlbində əbədi yaşayan Ümummilli lider : siyasi portret.
dos.Esmira Cəfərova, MDU-nun Humanitar fənlər kafedrasının müdiri
- 44 günlük Vətən Müharibəsində qazandığımız Böyük Qələbə Heydər Əliyev dühasının təntənəsidir.
İlham Məmmədov, MDU-nun Humanitar fənlər kafedrasının baş müəllimi
3.Ulu Öndərin zəngin irsi Azərbaycanın davamlı inkişafının əsası kimi.
fil.f.d.Günel Yunusova, MDU-nun Humanitar fənlər kafedrasının baş müəllimi
- “XX ƏSRİN FACİƏSİ: XOCALI SOYQIRIMI” mövzusunda virtual konfrans, 2021-ci ilin 24 fevral
MƏRUZƏLƏR:
1.Xocalı faciəsi şahidlərin gözü ilə.
Tahirə Quliyeva, MDU-nun Humanitar fənlər kafedrasının müəllimi
- Xocalı: ədalət zəfər çaldı.
İlham Məmmədov, MDU-nun Humanitar fənlər kafedrasının baş müəllimi
- Dünya Xocalı soyqırımına biganə deyil.
Gülər Əjdərzadə, MDU-nun Humanitar fənlər kafedrasının müəllimi
- “XOCALI SOYQIRIMI XALQIMIZIN SAĞALMAYAN YARASIDIR” mövzusunda virtual tədbir, 25 fevral 2021-ci il
MƏRUZƏLƏR:
- Zəfərimiz dünyaya Xocalı soyqırımını tanımaq mesajıdır
Quliyeva Şəlalə, MDU-nun Humanitar fənlər kafedrasının müəllimi
- “XX ƏSRİN ƏN QƏDDAR CİNAYƏTİ-XOCALI QƏTLİYAMI:TARİXİ-PSİXOLOJİ TƏHLİL” mövzusunda mühazirə, 26 fevral 2021-ci il
Məruzəçi:
İlham Məmmədov, MDU-nun Humanitar fənlər kafedrasının baş müəllimi
- “NİZAMİ GƏNCƏVİ AZƏRBAYCANIN DÜNYA ƏDƏBİYYATI XƏZİNƏSİNƏ TÖHFƏSİDİR” mövzusunda virtual elmi konfrans, 03 mart 2021-ci il
MƏRUZƏLƏR:
4.Nizami Gəncəvi irsinin öyrənilməsi və təbliğində ümummilli lider Heydər Əliyevin rolu
Esmira Cəfərova, MDU-nun Humanitar fənlər kafedrasının müdiri, dosent
- Nizami Gəncəvi yaradıcılığında folklor-mifoloji ənənələr
Səadət Ağakişiyeva, MDU-nun Humanitar fənlər kafedrasının müəllimi
- Nizami Gəncəvinin məhəbbət fəlsəfəsi
Ayna Babazadə, MDU-nun Humanitar fənlər kafedrasının müəllimi
- “YURDUMUZA BAHAR GƏLİR” mövzusunda virtual bayram tədbir, 16 mart 2021-ci il.
MƏRUZƏLƏR:
- Azərbaycan ədəbiyyatında Novruzun əksi.
Günel Yunusova, MDU-nun Humanitar fənlər kafedrasının baş müəllimi, filologiya üzrə fəlsəfə doktoru
- Novruz çərşənbələri.
Səadət Ağakişiyeva, MDU-nun Humanitar fənlər kafedrasının müəllimi
- Novruz adət-ənənələri.
Səbinə Novruzova, MDU-nun Humanitar fənlər kafedrasının müəllimi
- “31 MART INSANLIĞA QARŞI SOYQIRIM CINAYƏTIDIR” mövzusunda virtual konfrans, 31 mart 2021-ci il
MƏRUZƏLƏR:
1.1918-ci il 31 mart soyqırımını doğuran tarixi şərait
İlham Məmmədov, MDU-nun Humanitar fənlər kafedrasının baş müəllimi
- 1918-ci il 31 mart faciəsində etnik və siyasi amillər
Mətanət Yusifova, MDU-nun Humanitar fənlər kafedrasının baş müəllimi
- 1918-ci il 31 mart faciəsi və Azərbaycan milli ideyasının intibahı.
Mirzə Cavadov, MDU-nun Humanitar fənlər kafedrasının müəllimi
4.1918-ci il Mart soyqırımının siyasi hədəfləri
Aygün Qədirova, MDU-nun Humanitar fənlər kafedrasının müəllimi
5.1918-ci il 31 mart faciəsi və çağdaş Azərbaycan istiqlalı
Gülər Əjdərzadə, MDU-nun Humanitar fənlər kafedrasının müəllimi
- XX əsrin sonlarında Ermənistanın Azərbaycana qarşı ərazi iddiaları və hərbi təcavüzü
Tahirə Quliyeva, MDU-nun Humanitar fənlər kafedrasının müəllimi
- 31 Mart soyqırımı həqiqətlərinin bədii əsərlərdə əksi
Pərvin Hüseynova, MDU-nun Humanitar fənlər kafedrasının müəllimi
- 31 mart soyqırımı hadisələrinin gənc nəslə çatdırılması ilə əlaqədar qarşıda duran vəzifələr
Vüsalə Mövlayeva, MDU-nun Humanitar fənlər kafedrasının müəllimi
Kafedranın müəllimi Səadət Ağakişiyeva Heydər Əliyev Fondunun “Regional İnkişaf” İctimai Birliyinin 2019-cu il üzrə ” Sosial layihələr” müsabiqəsənə “Nağıllar hamı üçün” layihəsini təqdim etmişdir.
Kafedra əməkdaşları tərəfindən 2018-2020-ci illərdə aşağıdakı kitabların nəşrinə nail olunmuşdur:
- İ.İsmayılov. Xalqın əbədi yaşar lideri. Bakı, “Yazıçı” nəşriyyatı, 320 səh.
- A.Hacıyev, E.Cəfərova, İ.Məmmədov. Multikulturalizmə giriş (dərs vəsaiti), Bakı,“Mütərcim” Nəşriyyat-Poliqrafiya mərkəzi,372 səh.
3.N.Manafov. Azərbaycan dilinin Qarabağ şivələrinin lüğət tərkibi (dərs vəsaiti). Mingəçevir,“Səda” nəşriyyatı, 202 səh.
- R.Məmmədova. Azərbaycan dilində nitqin formaları (dərs vəsaiti). Bakı, “Elm və təhsil” nəşriyyatı, 140 səh